Recent Posts

   

#Nota : Special 1st

Alhamdulillah,

29hb Mac hari ni genap setahun kitorang dah nikah.
Syukurrr~


Semoga ikatan suami isteri ini sampai ke Syurga.
Semoga kami saling membimbing ke jalan Allah.
Semoga kami saling sayang menyayang, cinta dikenang, perasaan menjadi rinduuu woaaaa~ (eh??)
Semoga dimurahkan rezeki kami olehNya.
Semoga dipermudahkan kami menempuhi hidup dan dugaanNya.
Semoga kami gembira gelak ketawa selalu sampai tua kerepot nanti.
Aamiin~


Aku : Yam, taknak pegi sambut Anniversary ke?
Dia : Nak pegi mana?
Aku : Jom la jenjalan, dia ni  tak romantik langsung.
Dia : Errrr, tapi malam ni ada bola.
Aku : Pffttt~


Aku : Yam, tak nak bagi Bi bunga ke? Hehe.
Dia : Tak payah, membazir. Duit tu buat makan nasik lagi bagus. Dia tu dah la kuat makan.
Aku : Pfffttt~


Elehh, sama-sama kuat makan. Hehhh.



p/s : Dia memang tak romantik pun, tapi kite sayanggg :')


8 comments:

  1. suami kita x pandai nk buat sesuatu supaya nmpk romantik..surprise ke, hadiah ke, bunga jauh sekali, bawak makan tmpt romantik pun takdeee.. tapi kita sayang sbb dia romantik cara lain..hiks! happy anniversary!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samaaaalaa!!! haha. sikit pun tak pernah. romantik dorang cara lain kan? tapi best. haha

      Delete
  2. Happy anniversary cik ems eh puan ems :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. sama macam hasben kite jugak..4 tahun kawen..mana ada nak romantik2 sambut anniversary.. huhu..bertabah lah.. neway..suka gambar makan tu.....:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...