Bila?

Bila orang selalu bertanya,

"Ko dah ada berita baik ke?"

"Dah ada isi ek?"

"Ko dah pregnant ye?"


Hehehe, lawak. Mesti tengok aku dah membulat sikit, terus tanya macam tu.
Kadang-kadang rasa sakit hati, kadang-kadang rasa sedih.

Tapi,
bila fikir balik,
memang orang akan tanya sebab kahwin dah lama (walaupun tak sampai setahun lagi, lama ke?)

"Kau merancang ye?"

Ewah ewahhhh~


Bagi aku,
HANYA ALLAH YANG TAHU APA YANG TERBAIK UNTUK HAMBA-NYA.
Berusaha - berdoa - redha.

Nanti ada berita baik akan aku kabarkan.
Kalau Allah nak bagi kita rezeki terpaling best tu tak mungkin kita tolak kan?
Tapi kita tak tau bila.
Nanti... InsyaAllah.
Aaminn~

Doa-doakanlah untuk sesama kita.



p/s : Kalau orang tanya lagi, nak je aku jawap, "bak sini anak comel kau." Hehehe.


Aku rasa dia ni bakal jadi Bapak yang pelik la. Muehehe~

4 comments:

  1. ehehe.. sama lah kita.. buat dunno aje... lama2 deme xtnya dah.. *** by the way, boleh honeymoon lama2 lg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sama ek kite.
      bertabah je la. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...