#diy : Satin Fabric Flower Hand Bouquet


First time aku buat fabric hand bouquet. Banyak cedok dari tutorial Pn Intan (credit to Pn Intan, korang mesti kenal blogger ni kan?) dan cedok jugak dari website lain hasil carian google (credit to all websites owner). Hehe.
Tapi aku buat tak la sekemas mereka itu, rasa macam tak puas hati je sebenarnya. Haha.
 
Oh, jangan terkejut. HB ni bukan untuk aku, dulu masa wedding sendiri memang teringin nak buat tapi tak sempat dah, tak ada masa. Sedih! :(
 
Actually yang ni untuk Bestfriend aku, tu pun kalau dia puas hati la dengan HB ni. Kalau tak puas hati sila jangan guna ya sayang, buat hiasan dalam laci sudeyyh. Haha.

*Kena tambah juraian riben lagi bawah tu rasanya


Ada lagi satu bouquet nak buat, tapi belum siap lagi. Nanti dah siap aku share sini kalau rajin.
Korang yang rajin dan ada lebih masa sebelum majlis tu boleh lah buat sendiri - dah la unik dan cantik, boleh jimatkan wang pulak tu.
Betoi tak?


Selamat ber-DIY!
:) senyum sikit, jangan stress!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...