Puasa 1434H

Assalamualaikum..

:)

Wah, tetiba bulan puasa ni baik pulak bunyinya kan? Haha. 
Rasanya tak terlambat nak ucap Selamat Berpuasa. Hari ni dah 6 Ramadhan, baru je lagi. Tapi semalam pergi mall dah kedengaran lagu-lagu raya. Tak patut betul.

So, kepada geng-geng yang dah berlaki, amacam dengan puasa? Aku rasa ni la pengalaman paling pelik pernah aku lalui. Ewah! Ni first time berpuasa dengan suami, memang mula-mula rasa kalut je. Balik kerja terus pegang periuk masak nasik! Gila, sebelum ni tak pernah pun begitu. Haha. Kat rumah mak pun mesti mak yang siapkan semua tu, masak pun mak yang buat! Tapi sekarang, baru nak ambik tau macam mana cara nak rasa masakan ketika puasa. Memang menakjubkan! Hehehe.















p/s : Masih memikirkan menu berbuka puasa untuk hari ni. Hmmm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...