Recent Posts

   

#Review : Veil Nikah

Saya pernah post pasal DIY Veil saya. Dan hari tu ada kawan request nak tengok veil nikah saya full. So saya upload je la kat sini. Actually gambar masa nikah di kamera sendiri saya terlupa nak copy, semua tertinggal kat laptop di kampung. Haha. Yang ada ni mana yang ambik gambar sebelum majlis, dan yang telah diupload oleh photographer di fb. 

Nanti kalau rajin saya cerita dengan lebih lanjut, sebab sekarang saya betul-betul sedang malas. Lalalalaalaaa.

*Pandangan atas
*Pandangan atas lagi.
*Pandangan sisi. Di bucu kanan dan kiri ada patch lace sikit juga.
*Pandangan belakang. Patch lace sikit ni betul-betul di tengah dan bawah pada bahagian belakang.

*Ini rupa selepas make-up dan ber-veil. Haha.
*Model tak berbayar. Hehh~. 
*Ini suami saya. Hehe. Boleh tengok dari jauh macam mana rupa veil tersebut.
*Veil sedang berterbangan.


Sekian kisah veil daripada saya.. :)

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...