Recent Posts

   

persoalan setakat ini

Aku ada beberapa persoalan dalam kepala ;

1) Apakah korset yang sesuai dan selesa dan murah untuk perempuan tembam?
2) Bolehkah pakai kasut yang sama untuk majlis nikah, resepsi dan bertandang? - Adakah kasut berjenis peep toe sesuai untuk itu?
3) Harga emas terkini? -Kedai emas mana yang sedang promosi besar-besaran sekarang?
4) Mana nak cari sampin warna krim yang murah?
5) Bolehkah pengantin lelaki pakai kasut Adidas?
6) Bilakah tarikh pilihanraya?


*Rasa macam banyak lagi persoalan, tapi dah lupa.

Si tembam yang banyak pikir pasai kahwin.  Buat perangai pelik jadikan rambut sebagai misai pun tidak sedar.

Sedang beli barang kahwin, dia boleh buat perangai ini? Ayat kesukaan kalau tanya pasal kahwin adalah 'Bik ikut saja', 'mana-mana pun tak pa'. Haish. Langsung tak membantu.

Setakat ni jawapan paling ingin nak tahu adalah untuk soalan ke 6.
Harap-harap jawapannya adalah bukan pada tarikh majlis aku. Aamiin...


8 comments:

  1. Bila majlis u cik ems.. dengar2 dalam bulan 3 ni juga pilihanraya...

    ReplyDelete
  2. Cik Ems..meh Dila jwb stu2..huhu
    1)Dila beli korset kt lingerie shop biasa2 ja.. cuba try Spanx :) range yg ok harga 70 ke atas..

    2)Satu kasut pon bole,xkesa jenis apa..janji selesa!

    3)No idea :P

    4)Sewa je kt butik pengantin..xpon cr kt Jalan TAR,byk!

    5)Boleh je pakai,smart ape..

    6)30 Mac 2013..sekian

    hope membantu Cik Ems :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Dilla, rajin dia tolong jawap. Hehe.
      Kompem ke 30 Mac tu? Hmmm

      Delete
  3. rsnya la..sebab ad membe dea keja kerajaan.. cuti dibekukan time tu.. plus dea polis bantuan..kena bertugas time tuh..kita tgu bila dorg announce parlimen bubar..a month after,confirm la PRU... :)

    ReplyDelete
  4. nk jwb yg last skali sbb kena mjlis bertandang kita hehe..pastukan..dgr ura2 bln 4 plak..aihh. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn? dengar bulan 4 pulak. Sabar je lah.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...