Recent Posts

   

Saja-saja dan sajalah

Entri pertama aku,

Belog ni adalah untuk diri sendiri sebab aku tak harap pun orang akan baca atau jumpa belog ni.

Belog ni kiranya macam catatan untuk aku sendiri dalam persiapan perkahwinan. Aku harap boleh jadi kenangan aku lepas dah kahwin nanti, boleh baca balik dan tengok betapa struggle nya aku buat persiapan tersebut. Haha.

Setakat ni aku dah tanam azam untuk buat persiapan itu sendiri, sebab nak tengok hasil kerja aku dah siap nanti. Sebab aku memang minat dan aku juga rasa aku dapat memanfaatkan pelaburan dalam pembelian mengikut budget aku. Betul kan?

Jadi tunggu nanti sikit-sikit aku akan publish pasal ini.

Jumpa nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...